Termeni si conditii

Termeni și condiții

LIVRAREA COMENZILOR

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 10:00 – 17:00. 
Toate comenzile primite online trebuie sa fie confirmate prin e-mail, de catre un operator depozituldeaccesorii.com, inainte de a fi expediate. Orice modificare a comenzii sau anulare a acesteia trebuie realizata in maxim 3 ore de la momentul la care a fost plasata comanda fie telefonic (la numarul 0755 043 410) fie prin e-mail (office@depozituldeaccesorii.com).
Timpul estimat de livrare al produselor este cuprins intre 2- 3 zile lucratoare in functie de tipul de livrare ales si calculat din momentul confirmarii comenzii (prin e-mail), cu exceptia situatiei in care la momentul confirmarii comenzii a fost specificat un alt termen de livrare.
Toate comenzile sosite pana la ora 14:00 se proceseaza si expediaza in aceeasi zi. Comenzile sosite dupa ora 14:00 se proceseaza si expediaza ziua urmatoare, iar cele sosite in weekend se proceseaza si expediaza Luni.
In situatia in care produsele comandate nu se afla in stoc, se va comunica data livrarii la momentul confirmarii comenzii.

Modalitati de livrare

  • Ridicare din magazin: Produsele achizitionate se pot ridica personal din sediul nostru, aflat in Cluj – Napoca,  str. Traian Vuia 97. Daca alegeti aceasta modalitate de livrare, va vom anunta prin e-mail momentul la care acestea sunt disponibile. Ridicarea produselor se face de Luni pana Vineri intre orele 10 – 17, dupa ce ati fost notificat prin e-mail de unul din operatorii nostri. Produsele vor sta in magazin timp de 7 zile calendaristice de la momentul la care vi s-a comunicat posibilitatea de preluare. Dupa expirarea celor 7 zile comanda se va anula automat.
    Daca ati achitat comanda in prealabil prin transfer bancar sau online, va rugam sa prezentati actul de  identitate la momentul ridicarii produselor din magazin, in vederea identificarii dumneavoastra.
    In aceasta modalitate, costurile de livrare sunt inexistente.
  • Livrare prin curier la adresa: Produsele comandate se livrează oriunde în România prin reteaua Fan Courier, GLS si Sameday.
  • Livrare la easybox Sameday: maxim 5 produse per comanda.

Costurile de transport sunt diferite in functie de valoarea comenzii si tipul de livrare ales.

Costurile sunt urmatoarele:

Livrare curier rapid
Pana la 499,99 lei = 19,00 lei
Valoare de la 500,00 lei = Gratuit​
Taxa plata ramburs = 3,00 lei
 
Livrare la easybox Sameday (maxim 5 produse)
Pana la 149,99 lei = 10,00 lei
Taxa plata ramburs = 3,00 lei
Valoare de la 149,99 lei si plata online cu cardul = GRATUIT​
 

In cazul returnarii comenzii, contravaloarea costurilor de transport nu se restituie.

MODALITATI DE PLATA

  • prin transfer bancar – dupa verificarea si confirmarea comenzii de catre un operator depozituldeaccesorii.com veti primi pe e-mail factura comerciala impreuna cu contul bancar unde se poate face plata. Dupa achitarea valorii produselor acestea vor fi expediate sau ridicate de dumneavoastra conform criteriilor descrise la sectiunea LIVRAREA COMENZILOR.
  • Plata online cu cardul Visa sau Mastercard.
  • ramburs - comenzile de maxim 4999 de lei pot fi achitate in numerar prin ramburs, plata facandu-se catre reprezentantul firmei de curierat la momentul livrarii coletului.
    Taxa plata ramburs: 3,00 lei

In sediul din Cluj Napoca plata se face:

  • in numerar sau cu cardul – pentru comenzi cu o valoare de maxim 4999 lei.

GARANTIE

Toate produsele comercializate pe depozituldeaccesorii.com vor fi insotite de factura si certificatele de garantie.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra lipsei de conformitate a produsului constatata in perioada de garantie, in maxim 2 luni de la data constatarii. 
Garantia se acorda pentru lipsa conformitatii  si/sau vicii ascunse din cauze neimputabile consumatorului. In cazul in care un produs nu poate fi reprat sau inlocuit, atunci se va restitui contravaloarea acestuia.
Garantia pieselor auto este valabila atuci cand acestea se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R)
Termenul maxim de remediare a garantiei este de 15 zile calendaristice si curge de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat ca fiind neconform, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre vanzator.

Termenul de garantie pentru produsele comercializate este de:

  • 24 de luni de la data livrarii produselor
  • Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.

Garantia acopera defectele de material de fabricatie sau viciile produselor, aceestea fiind reparate sau inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform dispozitiilor legale. Termenul de garantie curge de la data livrarii produselor.

Consumatorul poate inapoia doar vanzatorului produsele, in cazul lipsei conformitatii si/sau a viciilor ascunse aparute in perioada de garantie/valabilitate, in termenul legal, insotite de urmatoarele documente:

  • Copie dupa factura de achizitie si a dovezii efectuarii platii ( bon fiscal sau chitanta curier, dupa caz)
  • Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
  • Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj) daca este cazul
  • Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana etc).
  • Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
  • Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator
  • Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza acolo unde e cazul
  • In cazul in care expediati produsele prin curier, va rugam sa ne comunicati si in scris la office@depozituldeaccesorii.com data la care ati predat produsele curierului si numarul de expeditie (AWB).

In cazul in care reclamatia care invoca lipsa conformitatii este justificata, depozituldeaccesorii.com se obliga la repararea/inlocuirea produselor, a materialelor de exploatare sau de intretinere, conform legii. In cazul in care reclamatia este nejustificata, cheltuielile efectuate vor fi suportate de catre consumator.
 Produsele si materialele de exploatare sau intretinere inlocuite in perioada de garantie devin automat proprietatea exclusiva a depozituldeaccesorii.com.

SITUATII CARE DUC LA PIERDEREA GARANTIEI PRODUSELOR

  • produsul a fost cumparat de la alt comerciant si nu de pe site-ul depozituldeaccesorii.com
  • produsul nu a fost montat intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata, acolo unde este cazul
  • produsul nu a fost montat corespunzator sau a fost montata impreuna cu alte piese conexe uzate, defecte sau modificate
  • produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele indicate de producator
  • consumatorul a comandat in mod gresit produsul, nu a pus la dispozitia noastra date de identificare sau le-a transmis incorrect
  • consumatorul solicita garantia in afara termenului mentionat mai sus
  • produsele prezinta o uzura normala (fireasca)
  • lipseste unul din documentele care trebuie sa insoteasca produsul asupra caruia de invoca garantia sau daca informatiile continute in acestea sunt gresite, incomplete sau ilizibile;
  • deteriorari/distrugeri, etc.datorate transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii sau exploatarii necorespunzatoare, apropierea de surse de caldura, contactul cu produse chimice agresive, etc.;
  • produsele, materialelele de exploatare sau de intretinere au fost uzate/deteriorate/consumate etc. ca urmare a utilizarii acestora in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele pentru care au fost fabricate;
  • demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, precum si deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul.
  • defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora
  • produsele prezinta urme de lovituri, socuri mecanice, zgarieturi, rupturi, fisuri, vopsire, sudare, etc., neimputabile produsului;
  • uzura sau defectul se datoreaza suprasolicitarii, intretinerii sau reglajelor necorespunzatoare, a interventiilor neautorizate efectuate asupra produselor in perioada de garantie a acestora;
  • seria/codul/marcajul de identificare al produsului este sters/indescifrabil, sau prezinta marcari ori stantari artizanale.
  • vehiculul pe care a fost montat produsul afost accindetat sau a suferit avari produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, mecanice, electrice); situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehicului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau cenrale cu efecte de uzura si dezolvare caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase

Atentie - În situatia constatării unei defecțiuni a produsului la deschiderea coletului, datorită transportului sau a producătorului, accesoriile auto vor fi schimbate în cel mai scurt timp posibil numai în următoarele condiții: produsele defecte vor fi împachetate în ambalajul de transport original sau într-o cutie din carton dublu stratificat pentru o cât mai bună protecție pe durata transportului și trimise la sediul nostru. Imediat dupa constatarea defectiunii de catre vanzator, produsele vor fi înlocuite imediat și vor fi trimise la adresa specificată, fără nici un cost suplimentar!
In cazul in care cumparatorul doreste returnarea fara motiv de garantie a produsului/produselor in termenul celor 30 zile de la primirea coletului, returnarea banilor se va face doar pentru produsele comandate; costul initial al transportului fiind nerambursabil. Costul returului va fi suportat de cumparator. De asemenea, in cazul in care produsele nu corespund termenilor garantiei, costul transportului pentru returul comenzii revine cumparatorului.